Zijn de afleveringen van achter gesloten deuren nagespeeld of echt?

Het lijkt heel erg geacteerd maar je krijgt tussen door wel stukjes dat die mensen vertellen wat ze voelen enzo....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
7.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de goeie antwoorden zijn reeds gegeven en mijn reactie gaf ik al bij één van de antwoorden
dus rest mij enkel nog een een goed punt te geven voor de vraag, al zou ik je een strafpunt moeten geven omdat het antwoord blijkbaar bij het begin van elke uitzending wordt gegeven. Maar misschien zap jij er wel lustig op los tot de uitzending al bezig is ;-) ;-) Anyway, Have Fun Any Way!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik keek het vandaag voor het eerst en ik begon halverwege de uitzending te kijken dus dat had ik niet gezien.

Antwoorden (4)

Het zijn waargebeurde verhalen die worden nagespeelt, en op sommige gebieden leuker/spannender worden gemaakt voor de kijker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het begin van elke aflevering staat: 'Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.'

Hierdoor kun je aannemen dat het niet geheel de waarheid bevat, en dat het zeker weten geacteerd is door acteurs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb jij heel goed opgemerkt noviii een + voor jouw antwoord tegelijk wil ik je via deze weg ook bedanken voor de tienpunter bij de gedachte-vraag. Liefs, Succes en Big Smile van me
Het is nagespeeld, in 1 van de eerste afleveringen (het ging over een man die geen kinderen kon maken maar zijn vrouw was toch zwanger) is die 'kinderloze'-vader ook de acteur die bij de BCC reclames meedoet..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ voor het antwoord En een dikke proficiat er bovenop want vanaf nu heb jij ook stemrecht bij GV... Joepiejee
... ik ben blij dat ik het zetje naar die 100 heb mogen geven ;-) Liefs, Succes en Big Smile van me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!!! :D
ik heb het mijzelf ook afgevraagd!
maar er zijn een paar punten die erop wijzen dat het niet de ' échte' mensen zijn die het hebben beleeft,
-gebaseerd op een waargebeurd verhaal
-gedramatiseerd
-gereconstrueerd

dus het is wel waar gebeurt , maar aangedikt kwa ergheid spelend op emoties en nagespeeld.