Vroeger was er een kinderserie met de billenbijter.....welke serie was dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De Holle Bolle Boom, het hotel waar in iedere aflevering bekende AVRO-gezichten te zien waren. Bij de Holle Bolle Boom Onze Holle Bolle Boom Is nog plaats vrij Bij de Holle Bolle Boom Onze Holle Bolle Boom Kom er ook bij En die Holle Bolle Boom Word je Holle Bolle Boom Als je meegaat Naar de Holle Bolle Boom Onze Holle Bolle Boom In de Speelstraat Ik heb weer dat kriebelgevoel We dansen dus zeg ik hé Blijf niet zitten kom uit je stoel Doe maar met ons mee En die Holle Bolle Boom Word je Holle Bolle Boom Als je meegaat Naar de Holle Bolle Boom Onze Holle Bolle Boom In de Speelstraat Songtekst eindtune Bij de Holle Bolle Boom Onze Holle Bolle Boom Is nog plaats vrij Bij de Holle Bolle Boom Onze Holle Bolle Boom Kom er ook bij En die Holle Bolle Boom Word je Holle Bolle Boom Als je meegaat Naar de Holle Bolle Boom Onze Holle Bolle Boom In de Speelstraat Hé, tot ziens hoor Ik ga d'r vandoor Dus tot een volgende keer En jeukt je neus of kriebelt je oor Dan zit ik hier vast weer En die Holle Bolle Boom Word je Holle Bolle Boom Als je meegaat Naar de Holle Bolle Boom Onze Holle Bolle Boom In de Speelstraat Toegevoegd na 1 minuut: http://www.youtube.com/watch?v=odNqW-J6230

De Holle Bolle Boom (1975-1978) Avro.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100