Wat zijn mogelijk interessante series die qua humor, structuur e.d. lijken op onderstaande?

Hieronder de lijst van series in willekeurige volgorde:

- The Big Bang Theory
- How I Met Your Mother
- Californication
- Two And A Half Men

Toegevoegd na 5 minuten:
Ook:
- Scrubs
- Friends

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Hou van ze allemaal ;)

- Ik vond Modern Family altijd ook wel leuk. Soms een beetje afgezaagd maar over het algemeen komisch.
- Gary Unmarried. Zijn maar 2 seizoenen van gemaakt maar houdt je toch alweer een weekje bezig
- Friends. Behoeft niet echt uitleg en daar was je zelf ook al opgekomen denk ik
- Je moet ervan houden, en is veel flauwer dan alle bovenstaande maar Will&Grace kan ook wel grappig zijn
- Scrubs. Ziekenhuisserie maar dan net even anders. Vanuit het oogpunt vanuit een Co-intern. Soms flauw, meestal ronduit geniaal in mijn ogen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Raising hope
My name is earl
Arrested development
That 70's show
Parks and recreation
Workaholics
Party down
Community

Zou gewoon even paar van deze in typen op YouTube en trailertje bekijken
Ik weet er nog wel meer als je wilt;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Coupling, van de BBC, lijkt nog het meest op How I met your mother: over de liefdesproblemen van drie stellen. En er is altijd het klassieke Cheers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
spincity
seinfeld
dharma & greg
two guys & a girl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Andere leuke comedy series:
According to Jim
Still Standing
the King of Queens
My wife and kids