Waarom waren "de Lama's" zo zuccesvol?

Toegevoegd na 14 minuten:
succesvol natuurlijk.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ha, die WiseGuy23; Dat ligt aan de combinatie van een origineel concept, goede timing, talentvolle spelers, leuke gasten, interactie met het publiek en een gunstig tijdstip van uitzending. Keek er altijd graag naar, in tegenstelling tot naar de opvolgers, de Badgasten.

Omdat ze veel kijkers trokken. En het kijkcijfer bepaald grotendeels of een programma succesvol is.

HUMOR......

Omdat het eens iets heel anders was dan alle andere dingen die te zien zijn op tv. Ik keek er ook graag naar.

Omdat het zo leuk was. 1 van de weinige programma's dat ik mis.

Voor mij was 't vooral het plezier dat ze hadden onder elkaar. En de humor natuurlijk. Plus de lach van Patrick. Heerlijk!

Top bezetting en een leuke leider. super concept en vaak leuke afleveringen. jammer dat het er niet meer op is

Veel te veel concurrentie...

Het was een zeer origineel concept. Nieuw en verrassend. Erg grappig, gedragen door het improvisatie- en acteertalent van de medewerkers, al vraag ik me wel af hoe spontaan alles was. Regelmatig kreeg ik het idee dat in ieder geval een deel van de situaties vooraf doorgesproken was.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100