Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Full HD TV en heb een kabel er in gedaan. bij de vorige tv deed Nickelodeon het ook al slecht maar nu nog steeds wat moet ik doen?

Het is me favoriete zender. Hij doet het al een tijdje niet goed hij sneeuwt erg veel. Daarvoor deed hij het super goed en nu niet. HELP!!

Toegevoegd na 4 minuten:
De vorige tv die ik had deed nickelodeon het ook al niet goed... Het ligt niet aan de tv denk ik

Toegevoegd na 4 minuten:
De vorige tv die ik had deed nickelodeon het ook al niet goed... Het ligt niet aan de tv denk ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
630
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Full HD tv kopen=HD-ontvanger kopen. Analoge kabel voldoet dan niet echt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk ( zeer zeker) ligt het aan de coaxkabel/aansluiting...dit zou je kunnen vervangen.Maar als je zon mooie tv hebt gekocht zou ik eerder een decoder aanschaffen en over gaan naar digitaal (kost mndl niets meer) en je probleem zal zeer zeker opgelost zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet weer naar die winkel gaan om te zeggen dat nickelodeon het niet doet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het niet in je aansluiting zit (Kabelmaatschappij gebeld?) moet je even kijken of je coax aansluiting op de muur en in de stekkertjes wel goed vast zitten. Als je gesmolten stekkertjes hebt, dan is het wel goed. Maar als je ze zelf gezet hebt zal je even moeten kijken of ze allemaal nog goed zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding