Blijven de gasten in Life 4 You nu echt aan tafel zitten aan het eind om gezellig hun bord leeg te eten?

Iedere zondag na het kijken van Life 4 You vraag ik me toch altijd af of Carlo en Irene samen met hun gasten ook echt aan tafel blijven zitten, wanneer de uitzending klaar is.
De opname is dan natuurlijk afgelopen, maar er is uiteindelijk wel de hele uitzending gewerkt aan gerechten.
Als kijker kun je hier geen antwoord op geven, maar misschien zijn er mensen die al eens een Life 4 You/Life & Cooking uitzending hebben bijgewoond en weten hoe dit verloopt. Blijft het publiek zitten en kijken hoe er gegeten wordt, gaat het publiek weg en blijven Carlo & Irene nog aan tafel zitten of wordt er meteen een stop gezet en gaat zowel het publiek de zaal uit en de gasten weer terug achter de schermen?

Ik ben benieuwd! :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik ben zelf bij een opname geweest van Life4you. Ziet er op tv allemaal gezellig uit. Maar helaas zodra de aftiteling begint en de opname is gestopt. Dan gaat het publiek de studio uit en de borden met eten worden half afgegeten weggegooid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er is ooit het verhaal geweest in de roddelbladen dat het niet zo is maar Irene heeft dat op tv ontkracht. Dus ze blijven eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk wel dat ze blijven eten, anders heeft die kok al die eten voor niets gemaakt. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt dat door de studiolampen het eten binnen de kortste keren zo droog als een kurk is. Dus dat wordt niet eens echt opgegeten, hooguit een hapje voor de camera.