Er is bij de DWDD (de wereld draait door) een wedstrijd over de hond Benton. Waar kan ik meer info vinden?

Er was een soort wedstrijd voor benton.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

hun site. Www.dwdd.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het goed begrepen heb, is de bron van dit verhaal een filmpje dat op Youtube gezet is van een groep herten die op hol slaat voor een hond (Benton), waar een wanhopig roepende eigenaar achteraan holt.

"In de afgelopen dagen werd een aantal geslaagde parodieën gemaakt. Eén: Benton krijgt in An American Werewolf In London twee jongens te pakken."

( http://www.nrc.nl/nieuws/2011/11/23/de-man-die-wanhopig-zijn-hond-roept-benton-wordt-een-internetrage/ )

Volgens mij gaat de wedstrijd erover wie de leukste parodie op dit filmpje maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij heet Fenton...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, dat staat ook in het artikel als je het leest, hij is alleen overal bekend onder de naam Benton.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij word benton en fenton genoemd.
Ik kan heel laas niet thumbs up doen.
Anders had ik het gedaan!