Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik Cartoon Network in het engels ontvang i.p.v in het nederlands? ( via UPC)

Tekenfilms zijn waardeloos in het Nederlands.. Ik heb liever origineel engels.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het nog kan, kun je dit instellen bij je instellingen aanpassen.
(zie handleiding decoder, aka: tv-kastje)
http://www.totaaltv.nl/nieuws/877/Cartoon_Network_weer_met_Engelse_audio.html

Het beste antwoord

Druk op je afstandsbediening op de informatieknop (i) als je staat afgestemd op Cartoon Network. Je kunt dan de taal op Engels zetten en de ondertiteling uit. Ik heb het net geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het heeft geholpen!!! Bedankt!!

Andere antwoorden (1)

U kunt hiervoor de engelse taalstream gebruiken bij UPC indien u gebruik maakt van de UPC Horizon Box. Onder Instellingen kan je de taal van soundtrack aanpassen naar engels.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een oudere upc mediabox dus ik denk dat dat niet kan...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
U kunt kijken onder de instellingen of de mediabox deze functionaliteit ook heeft. U zou hier een ander soundtrack / taalstream kunnen kiezen.