Waar kan ik de Nederlandse dramaserie ''Divorce'' gratis herbekijken?

Hallo, op VTM (Vlaamse TV zender) wordt elke donderdagavond de Nederlandse dramaserie ''Divorce'' uitgezonden, iemand enig idee waar ik deze afleveringen gratis terug kan bekijken aangezien ik het niet elke week kan volgen?

Dank bij voorbaat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaren geleden hadden wij daar al een prachtige oplossing voor, een videorecorder!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Pelle, ik bekijk zenders nog via een analoog tv maar heb geen recorder...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop tweedehands op de belgische marktplaats?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Pelle, heb gekeken op 2dehands.be maar vond ze niet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoek eens naar dvd recorder....

Het beste antwoord

Op hebikietsgemist.nl staan 13 afleveringen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alvast heel erg bedankt, zou ze het liefst allemaal willen herbekijken, moest je nog een alternatief tegenkomen dan lees ik het ook graag...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij zijn het er maar 13?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn maar 13 afleveringen van het eerste seizoen (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Divorce). Deze zomer gaan ze een 2e seizoen opnemen (http://www.televizier.nl/nieuws/tv-nieuws/seizoen-2-van-divorce-in-aantocht.1323699.lynkx). Iets om naar uit te kijken dus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey Elias, ja ik zag het net en wou DeBiblio nogmaals heel erg bedanken voor het zoekwerk, hierbij een +10 van mij...

Andere antwoorden (1)

Hallo,
Op https://divorceonline.tumblr.com/ kun je alle afleveringen van Divorce gratis bekijken.