Afleveringen van Game of Thrones hebben wisselende regisseurs, hoe werkt dat?

Game of Thrones heeft 10 aflevering per seizoen; deze worden door wisselende regisseurs gemaakt (S6E7: Mark Mylod; S6E6+5: Jack Bender; S6E4+3: Daniel Sackheim; S6E2+1: Jeremy Podeswa).
Maar Game of Thrones heeft wisselende acteurs en locaties per aflevering, die echter tussen afleveringen steeds weer doorlopen/terugkomen. Hoe werkt dat dan met wisselende regisseurs? Reist er een heel groepje regisseurs mee?
Ik zou verwachten dat elke aflevering meerdere regisseurs heeft, en dat bv alle scenes in Castle Black of King's Landing.

Toegevoegd na 13 uur:
Dat bv alle scenes in Castle Black of King's Landing door één en dezelfde regisseur worden gedaan.

7 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Game of Thrones heeft verschillende regisseurs voor elke aflevering. Dit komt omdat elke aflevering een andere stijl en sfeer heeft. De regisseurs zijn gekozen op basis van hun ervaring en kennis van de serie. Ze werken samen met de producenten om de aflevering zo goed mogelijk te maken.
Bronnen:
4 maanden geleden