hoe heet het dorp bij 'wie is de mol?'

ik weet het niet meer zeker maar volgens mij 2 jaar geleden was wie is de mol in japan. daar gingen ze naar een Japans dorp, helemaal in hollandse sferen, helemaal als Volendam, dat dorp was een verlaten pretpark. hoe heet dit dorp en waar kan ik de aflevering vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Antwoorden (4)

Waarschijnlijk bedoelt u "Huis ten Bosch".

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier de desbetreffende aflevering:
http://player.omroep.nl/?aflID=10518471
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je Huis ten Bosch bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor dit antwoord, want hierboven staat precies hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik laat hem wel staan, anders verlies ik twee +jes. :p
Het heet simpelweg "Holland Village".

Toegevoegd na 1 minuut:
En ligt bij de stad Nagasaki.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb onterecht een minduim gegeven. Ik heb een bericht gestuurd naar de beheerders van deze site om te vragen of men de (-) wil weghalen. Hoop dat het lukt.
Amadea
12 jaar geleden
Helaas, als "dank" voor het correcte antwoord is er een tweede minduim bij gekomen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vindt het goed!! van mij een hele dikke plusduim! ++
Bovenstaande antwoorders hebben wel delen gegeven van het antwoord maar zijn nog niet helemaal volledig.

Het themapark heet Huis ten Bosch. In dit park is een zeer goede replica gemaakt van een Nederlands dorp met allerlei Nederlandse gebouwen.

Het park ligt in de stad Sasebo. Deze stad ligt op haar beurt weer in de prefectuur (vergelijkbaar met de een "provincie" in Nederland) genaamd Nagasaki.

Het themapark was te zien in aflevering 2 van seizoen 10 (in 2010) van "Wie is de mol?".

Je kunt die aflevering hier zien: http://www.wieisdemolgemist.nl/#!/1002

Om ALLE afleveringen terug te kunnen zien ga je naar: http://www.wieisdemolgemist.nl/

Toegevoegd na 20 minuten:
Ter aanvulling, het Nederlandse dorp IN het themapark "Huis ten Bosch" heet inderdaad "Holland Village".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Niet bedankt voor de minduim. De vraag is namelijk niet hoe het park heet, maar hoe het dorp heet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het spijt me oprecht, ik heb geprobeerd de minduim ongedaan te maken maar dat lukte niet meer. Mocht het wel kunnen, laat me dan a.u.b. weten hoe dan maak ik het alsnog ongedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb inmiddels de beheerders gemaild met de vraag om de minduim weg te halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfff... zo belangrijk is 1 minduim toch ook weer niet?