Voor mij wisselt dat nog wel eens. Nu ben ik erg gecharmeerd van de KPN reclame met de webcam... " wat een rare foto van je moeder"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kijk de volgende keer nog eens goed naar die reclame, moeder kijkt naar de - voor haar - linkerbovenhoek, terwijl de monitor recht voor haar staat en Martin rechts van zijn vriendin staat, Moeder kan hem dus nooit zien!
Heel slordig voor een Telecom gigant(je)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hmmm... waar sommige mensen al niet op letten :-) Ga volgende keer zeker kijken. Mooie misser!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
werk zelf voor Tele2 dus altijd wel leuk om KPN af te zeiken. :-)
Even Apeldoorn bellen, die met de lijnentrekker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De reclame van heineken natuurlijk, met de inloop kleding kast en de inloop koelkast
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is uiteraard de reclame van Rolo met de olifant.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
voor de ouderen onder ons ;
Calvé met Petje Pietamientje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Momenteel de inloopkast van Heineken.

Ooit, denk dat ik dan toch moet gaan voor Centraal Beheer uberhaupt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er zijn een aantal reclames die wel leuk zijn, 1 of 2 keer. Maar je ziet ze 3,6 miljard keer in de week en dan wordt het erg
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De klassieke even apeldoorn bellen reclames natuurlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik had nog zo gezegd.... Geen Bommetje... Campina. Meesterlijke reclame... Met die maffe koeien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Amstel Bier: hee jongens, zijn jullie nog niet begonnen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Soesman Language training :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meisjes van Verkade zijn vaak wel geinig.

Maar mijn fav. van het moment is wel cammen met mams van KPN
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
even apeldoorn bellen - de nieuwe ambulance in een ontwikkelingsland