Waarom kan ik geen 'van God los' meer kijken op de Gemist app op mijn iPod?

Hij staat niet meer tussen de gemiste programma's...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

wanner was de uitzending?
Mischien staat hij er nog niet op, dat duurt soms wel een avond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de gemist app staan de apps maar een week en dan worden ze verwijderd.
Als je hem toch nog wilt kijken moet je dat doen via via onderstaande link of via google typ je uitzending gemist in dan de eerste link en dan krijg je gewoon de website van uitzending gemist.nl daar kan je de uitzending gewoon terug vinden normaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat gebruik ik ook weleens, maar ik had na de uitzending op gemist gekeken voor de iPod, toen stond het er niet bij, de dag erna ook niet en die daarna ook niet