Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zojuist bij Expeditie Robinson werd een stuk paars fruit gegeten. Wat was dat voor fruit?

Het was rond 10 voor 9, bij de beschrijving van het feestmaal.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Passievrucht?

Toegevoegd na 2 minuten:
(Op de foto is de passievrucht te zien.)

Of was het een pruim?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Passievrucht? de kleur klopt wel maar de vorm niet helemaal en het blad helemaal niet, is denk ik toch iets anders, misschien het verkeerde blad bij de vrucht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het blad ter decoratie was.. ik plaats een wat duidelijkere foto zonder gekke bladeren :-)
op deze website kan je de afleveringen nog een keer bekijken en alles lezen over de afleveringen.
de aflevering van vanavond zal daar ook vast wel op komen te staan en kan je het even rustig terug kijken en of lezen en wie weet noemen ze de fruitsoort dan nog wel in het verhaal.

http://www.expeditierobinson.net/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Helaas geen antwoord op de vraag. -1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee omdat ik het antwoord niet weer,er zijn zoveel soorten paars fruit moet ik dan gaan lopen gokken.en aan de hand van die 2 website`s kan de vrager er mischien achter komen wat het wel is en dan heeft de vrager wel antwoord op zijn vraag.Het gaat er om dat we elkaar helpen hier toch?en als dat ook kan door website`s te vermelden ipv direwckt antwoord te geven dan is dat toch ook goed?
Ik meen de vrucht te herkennen als dragonfruit, een soort cactusvrucht.
Kijk eens: was het deze?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding