Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de themesong van Hawai-Five-O speciaal voor de serie geschreven, of bestond dit al?

Ik heb het gisteren voor het eerst gezien en de begintune kwam mij heel bekend voor. Ik weet zeker dat ik dit al eerder heb gehoord, toch had ik de serie nooit eerder gezien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
7.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het werd geschreven voor de originele serie (1968-1980) van Hawaii Five-O, en is daarna ook in verschillende varianten uitgebracht. Waarschijnlijk ken je de muziek uit de reclame van Sun vaatwastabletten uit 2007.

In 2010 is men begonnen met een nieuwe serie Hawaii 5-0 en daar heb je dus onlangs een aflevering van gezien.
(Lees meer...)
gvrox
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De themesong is speciaal voor de serie geschreven door Morton Stevens. Het lied werd een heel groot succes, en is ook verschillende keren gecoverd. Doordat het een grote hit was, is er een kans dat je het lied al eens hebt gehoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het origineel is: Hawaï Five 0 van The Ventures.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding