De naam van een duitse politieserie met een politiehond?

Toen ik net aan airwolf dacht dacht ik ook aan een andere serie van ongeveer de zelfde tijd.
Hij kwam altijd net voor of na airwolf.
Rond 2001-2004 op tv.

Het is een duitse serie
Het gaat over een politieman en zijn hond.
De hond speelde een belangrijke rol want hij helpte de politieman erg veel.

Bvd!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.9K

Het beste antwoord

Commisaris Rex!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist!
Wat geweldig dat ik die antwoorden vrijwel meteen krijg.
Wat een serie was dat toch haha
+je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In mijn haast trouwens een spelfout gemaakt. Moet 'Commissaris Rex' zijn of 'Kommissar Rex'. Ik meen me te herinneren dat de serie zich in Wenen afspeelde dus het kan best een Oostenrijkse serie zijn.
MissBiggie
12 jaar geleden
Klopt. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geweldige serie was dat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag ik me toch af, als je gewend bent snel antwoord te krijgen, waarom je je vraag een week open laat staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke serie, was het bijna vergeten ;p meteen downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, leuke serie. Ik ben benieuwd of ik 'm nu nog leuk zal vinden, want ik was nog een kind toen ik 'm zag, maar ik heb er goede herinneringen aan.

Andere antwoorden (1)

Bedoel je Rex?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 minuutjes verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vraag als reactie op vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ mynameis: Hallo er zijn meerdere Duitse tv series, dus het kon zo zijn dat er een andere werd bedoeld.
MissBiggie
12 jaar geleden
Ook met een hond?