Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je bij wedden dat ik het kan ook een uitdaging doen die al is geweest in het programma ik wed dat ik het kan ?

Het gaat over de uitdaging zoveel mogelijk getallen van pi opnoemen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
845

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, als je denkt dat je het record kan verbeteren ben je welkom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk wel degelijk dat het kan. Er staat niets voor niets wedden dat ik het kan, het gaat dan ook over het maken van een record en als jij dat kunt, dan zou ik zeggen geef jezelf op. Veel succes =D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat er bij dit soort programma's niet echt om, dat jij iets kan wat een ander niet kan, maar veel meer of het interessant is voor de kijkers (dus adverteerders)

De redactie van "wedden dat ik het kan" zit echt niet te wachten, op mensen die het record van 300 decimalen achter de komma kunnen verbeteren naar 320 decimalen. Kijkers hebben zoiets al eens gezien, en dan maken die 20 decimalen echt niet zoveel uit. Ze zappen direct weg. Je maakt pas kans, als je ipv 300, 3000 decimalen kunt opnoemen, en dan liefst ook nog in omgekeerde volgorde. Pas dan wordt het een beetje spectaculair, en daar draait het in dit soort programma's om.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding