Welke poppenserie met twee poppen in een huis werd uitgezonden door Villa achterwerk op de VPRO rond 1992?

Ik kan het nergens terugvinden. Het waren twee poppen in een huis, en er staat me iets bij van een draaiende molen buiten. De poppen waren gekleurd en de rest van de omgeving volgens mij vrij grijs, best een vreemde serie. Ik was toen ongeveer zes en ik kan me er verder helaas niet veel van herinneren.

Toegevoegd na 8 minuten:
ik denk dat het handpoppen waren.

Toegevoegd na 16 uur:
En het was echt niet buurman en buurman, en ook niet poppetje :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
2.3K

Antwoorden (5)

Buurman en Buurman?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, volgens mij waren het handpoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buurman en Buurman LEVEN! ajetoo!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helden
Volgens mij bedoel je: Dag Meneer de Koekenpeer.
Het beeld was een plaat, met alleen de handen, voeten en hoofd van (volgens mij) Serge-Henri Valcke. Later deed een vrouw ongeveer precies hetzelfde, maar wie dat was weet ik niet meer.

Toegevoegd na 9 uur:
Okay, andere poging: misschien mannetje & mannetje van Hanco Kolk en Peter de Wit?

Toegevoegd na 2 dagen:
Laatste poging: de Verhalen van de Boze Heks?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poppentje.
Dat was een handpopje wat steeds tussen de programma's doorkwam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat was het ook niet.
Weet je echt zeker dat het niet B & B was?

Toegevoegd na 4 uur:
Misschiendat je hier HEt antwoord kunt vinden, volgens mij worden heel veel villa programma's hier genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel zeker.
Ja Buurman en Buurman volgens mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, ik ken buurman en buurman en dat was het niet.