Zijn de simspons nog op tv??

Zijn ze er nog, komen er nieuwe of komt het niet meer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

in de US is seizoen 23 net afgelopen. fox heeft aangegeven iig 25 seizoenen te laten maken.

mocht je digitenne hebben zoals ik dan is er geen zender die het uitzend.

voor alle afleveringen

http://www.imdb.com/title/tt0096697/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

'The Simpsons' zijn elke dag te zien op Fox-life.
Inmiddels zijn er 23 seizoenen van 'The Simpsons'
De laatste is van 20 mei 2012 (Lisa goes Gaga),dit seizoen is nog niet in Nederland uitgezonden.

Seizoen 24 staat ook gepland er komen dus nieuwe afleveringen.
Bronnen: