Wat is de grap in de Telfort reclame "ja, ik hoor m sissen"?

De Telfort reclame waarin een Quote500 familie nu op een flat woont is best leuk. Maar ik begrijp de clou van het laatste deel niet waarin ma met een telefoon boven het fornuis hangt en zegt "ja, ik hoor m sissen".

Wat is de lol hier?

12 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Frimu2
12 jaar geleden
Goeie vraag... vroeg het me ook af, en kon niets beter verzinnen dan onderstaande antwoorden. vind hem ook stom. Zeker omdat je aan het typje ziet dat het ook een "one day fly" qua rijk is geweest.
paulus811
12 jaar geleden
Als je de grap moet laten uitleggen is het eigenlijk al niet leuk meer. Maar het jochie dat met z'n telefoon op het balkon vol beelden roept dat ie in een heel groot huis met lift woont en daarna 'er wonen ook nog andere mensen', is wel leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh die!
Dat was toch met een vrouw?
Zelf vond ik m wel leuk xD

Het beste antwoord

Die vrouw snapt niet hoe een fornuis werkt, als hij sist werkt hij dus dat is de grap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
M.a.w. ze heeft nooit zelf moeten koken? Is dat de grap?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is het.
paulus811
12 jaar geleden
Volgende keer zal ik lachen om de grap ;-)

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk had ze eerst een inductie kookplaat en die maakt geen geluid en nu moet ze weer naar een 'oude' kookplaat die wel geluid maakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of d'r werd voor haar gekookt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet iedereen die in de quote staat heeft een persoonlijk kok... maar stel dat ze een kok had, dan zou ze nooit door haar keuken lopen terwijl er word gekookt want anders zou ze dat geluid wel kennen... beetje vreemd. Maarja die hele reclame is vreemd xD
Zij hadden vroeger een eigen kok of zij had een inductie plaat .
Maar nu moeten zij een stapje terug doen en zij hebben nu een gasfornuis .
Maar aangezien zij niet weet hoe het werkt vraagt zij telefonisch hulp bij het aansteken .
En moet dan de gasknop omdraaien .
En dan wordt aan haar gevraagd of zij het gas hoort sissen .
En zij antwoord : ja ik hoor hem sissen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar slaat het op om de bovengenoemde antwoorden nog is te gaan herhalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die andere antwoorden hebben het over een kookplaat en in mijn antwoord heb ik het over een gasfornuis .
Nou, Ik denk dat ik`t weet; De dame in kwestie is niet gewend te koken, daarom belt ze de helpdesk waarschijnlijk.
Heeft even geduurd voordat het kwartje bij mij viel.
Bronnen: