Wat kijken de deelnemers van ´Last man Watching´?

Kijken de deelnemers hetzelfde als dat wij kunnen zien op 101tv of hebben ze een andere / eigen gekozen programmering?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

In het programma kijken de deelnemers naar alle beeldbuishoogtepunten van de afgelopen 60 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is tijdens de uitzending, daarna gaat het verder op volledige uitzendingen die je zelf 's nachts ook kan bekijken.
Amadea
12 jaar geleden
Een hele aflevering bekijken kan te slaapverwekkend zijn. Juist door telkens iets geheel anders te laten zien kan je de aandacht er beter bijhouden!