Wie weet wie dat meisje van de Conimex reclame is? Hoe heet zij?

Die meid / vrouw in de rode jurk. Ook de stem van deze commercial.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
6.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kiki van Telfort. Zag ik ergens in een comment.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou dan dit meisje moeten zijn: http://vimeo.com/54526962

Het beste antwoord

Toen ik in een Twitterbericht vond dat zij ook Kiki speelt in de Telfortreclame was het niet zo moeilijk meer haar voornaam te vinden: Denice, en ze is via Hebbes Casting ingehuurd. Ze is ook koffermeisje bij Miljoenenjacht geweest, heeft geacteerd bij Koefnoen, en bij veel shows gedanst.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar kun je er van uit gaan dat een twitterbericht klopt? Er staat ook niet op die lijst dat ze conimex doet en ik vraag me af of het wel hetzelfde meisje is?

Andere antwoorden (1)

Zij heet volgensmij Nonja, maar kan er vrij weinig over vinden. Zie bron onderaan.