Wie gaat het huwelijk van Prince William en Kate Middleton uitzenden?

Welke in Nederland beschikbare zender(s). Wel live natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ben ik ook erg benieuwd naar! Wil er geen seconde van missen!!

Het beste antwoord

Het NOS in ieder geval. Zie de onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met link en al!

Andere antwoorden (1)

Ik ben bang dat dit op de NL tv zenders niet live te zien zal zijn. Uiteraard zal via RTL Boulevard en Shownieuws wel veel worden uitgezonden, maar voor live uitzendingen zal je waarschijnlijk toch naar de BCC moeten kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem zolang het maar BBC 1 of 2 is.