Waarom is ICarly/Victorious/Sam & Cat/Big Time Rush em Marvin Marvin gestopt?

Ik vraag me al lang af waarom ICarly/Victorious/Sam & Cat/Big Time Rush em Marvin Marvin gestopt zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
3.1K
Amadea
9 jaar geleden
Kinderen worden groot, en vinden die programma's dan niet leuk meer. Ik heb goede herinneringen bij sommige televisieseries uit mijn jeugd, en die zijn ook niet meer op tv. Alleen Thunderbirds heb ik later nog een keer gezien, en toen viel dat behoorlijk tegen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag en aanbod
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Icarly is gestopt, omdat de acteurs en actrices te oud werden en nu allemaal andere richtingen op gaan. Sam & Cat schijnt gestopt te zijn doordat Jenette en Ariane ruzie kregen, konden niet met elkaar overweg, ruzie over salaris. Victorious werd plotseling gestopt, zelfs de castleden waren verrast. Maar dit is hetzelfde als bij Icarly, ze werden te oud en kunnen nu nieuwe dingen gaan doen. Marvin Marvin was gewoon niet populair genoeg om ermee door te gaan. Over Big Time Rush kan ik helaas niks vertellen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje hoor lady18,maar van tbr wist ik wel al door joepie

Het beste antwoord

De acteurs worden ook ouder. Veel van die programma's zijn opzich al redelijk oud.
Lijkt me niet echt logisch om bijvoorbeeld bij victorious mensen van 25 op school zien zitten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit zijn van die typische programma's er is veel publiciteit.
Vele vinden het leuk maar na het programma een jaar of zo bezig is komen er weer nieuwe programma's en zijn er nog weinige geïnteresseerd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar er word gezegd dat bv. Sam & Cat gestopt is omdat Jenette (Sam) ruzie had met Ariana (Cat) ofzo iets.