Hoe zet is dvd materiaal vanuit mijn computer op een schijf?

Ik heb een aantal oude afleveringen van Het Huis Anubis op mijn Computer staan. Het probleem is dat dat al het dvd materiaal is. Dus niet alleen de video's maar ook de bestanden voor bijvoorbeeld het DVD menu enzo. Kan ik dat op een schijf zetten dat het op mijn DVD kan afspelen en hoe dan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Door het te branden met een brandprogamma. In Windows Media Player zit deze ingebouwd. Daarnaast zijn er andere gratis brandprogramma's te vinden op internet. Als het het rauwe DVD-materiaal is dan kan je dat gewoon direct branden op DVD. Een .ISO bijvoorbeeld kan je met elk brandprogramma direct branden (pas op dat je niet de ISO als bestand zelf brandt, maar dat je een ISO kiest en het brandprogramma de ISO opent). Als het een map is met AUDIO_TS en VIDEO_TS dan kan het ook direct. Als de map Audio_TS ontbreekt moet je deze aanmaken en meebranden. Als je een losse map hebt met de .VOB, IFO bestanden kan je deze hernoemen naar VIDEO_TS. Zorg dus dat dit de structuur is: DVD -AUDIO_TS(leeg maar de map moet aanwezig zijn!) -VIDEO_TS --VTS_01_1.VOB --VTS_01_2.VOB https://www.dvd-guides.com/images/guides/dvdstructure.png

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100