Waar kan ik een klacht indienen over de EPG ?

Dit is zo vreselijk irritant, zie je in de EPG een film staan, neem je hem op, je programmeert hem al 10 minuten langer, blijkt de film al 30 minuten later te starten, mooi dus dat het eind niet op is genomen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (5)

Begin al eens bij de aanbieder (ofwel KPN Digitenne, je kabelbedrijf of Canal Digitaal)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij niemand, want niemand voelt zich verantwoordelijk.
De omroepen moeten vele weken van te voren hun programmagegevens opgeven en als er wat verandert doet niemand er wat aan.
AWM
14 jaar geleden
Als je een klacht in dient bij de kabelmaatschappij dan krijg je wellicht nul op je rekest. Ditzelfde geld ook voor de KPN voor Digitenne...

Er kan van alles zijn gebeurd waarom een programma of film later begint. En dit word doorgaans niet altijd aangepast in de EPG
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou niet nodig moeten zijn ;-), maar als ik echt niets wil missen. Neem ik extra tijd voor èn na het programma op, heb zelf itv van kpn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp je frustratie wel, maar als je over de EPG een klacht wilt indienen, geef ik je weinig kans.
Zulke dingen gebeuren nu eenmaal en niemand
is verantwoordelijk te stellen.
Er wordt gestreefd om alles op tijd te laten beginnen,
maar als dat niet lukt, is het jammer.
Uithuilen en opnieuw beginnen. Volgende keer beter.
Besteed de energie die je aan de klacht wilde spenderen aan iets nuttigers en koop de film op DVD/Blue Ray als
je hem echt graag wil zien.