Waar kan ik een klacht indienen over de EPG ?

Dit is zo vreselijk irritant, zie je in de EPG een film staan, neem je hem op, je programmeert hem al 10 minuten langer, blijkt de film al 30 minuten later te starten, mooi dus dat het eind niet op is genomen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Begin al eens bij de aanbieder (ofwel KPN Digitenne, je kabelbedrijf of Canal Digitaal)

Bij niemand, want niemand voelt zich verantwoordelijk. De omroepen moeten vele weken van te voren hun programmagegevens opgeven en als er wat verandert doet niemand er wat aan.

Als je een klacht in dient bij de kabelmaatschappij dan krijg je wellicht nul op je rekest. Ditzelfde geld ook voor de KPN voor Digitenne... Er kan van alles zijn gebeurd waarom een programma of film later begint. En dit word doorgaans niet altijd aangepast in de EPG

Het zou niet nodig moeten zijn ;-), maar als ik echt niets wil missen. Neem ik extra tijd voor èn na het programma op, heb zelf itv van kpn.

Ik begrijp je frustratie wel, maar als je over de EPG een klacht wilt indienen, geef ik je weinig kans. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal en niemand is verantwoordelijk te stellen. Er wordt gestreefd om alles op tijd te laten beginnen, maar als dat niet lukt, is het jammer. Uithuilen en opnieuw beginnen. Volgende keer beter. Besteed de energie die je aan de klacht wilde spenderen aan iets nuttigers en koop de film op DVD/Blue Ray als je hem echt graag wil zien.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100