zijn er series die lijken op lost?

de titel zegt het al of er series zijn die beetje lijken op lost waarbij dat vliegtuig neerstort.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

The event, is volgens mij zelfs van de zelfde maker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flight 29 Down.
Tien studenten van Hartwell werden geselecteerd voor een spannende eco-trip in Micronesië. Onderweg belanden ze in een tropische storm. Hun vliegtuigje stort neer op een verlaten eiland. Zeven studenten overleven de crash. Gestrand in de wildernis, met weinig hoop op een snelle redding, moeten ze zien samen te werken om te overleven. Dat valt niet mee, want de zeven verschillende karakters botsen regelmatig. In de serie beleef je mee hoe ze met deze moeilijke omstandigheden omgaan.
Amadea