Het lukt niet om mijn interactieve tv te koppelen aan de afstandsbediening. Wie weet de goede code?

Ik heb een nieuwe TV, merk: Brandt; type: B1960HD LED. Ik wil m'n afstandsbediening van de interactieve TV van KPN koppelen aan de TV. Dit lukt niet, ik heb de aanwijzingen van KPN opgevolgd en tientallen code's ingevoerd, maar krijg de afstandsbediening niet gekoppeld aan de TV. Wie weet de goede code die ik moet gebruiken?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Televisie
6K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bel de klantenservice van de KPN. Die helpen je stap voor stap door de instellingen heen. In enkele minuten verholpen.

Antwoorden (1)

Hopelijk werkt snelcode 20.
Dat doe je als volgt:

Stap 1.
Druk 5 seconden op ‘menu’, totdat het rode lampje op de afstandsbediening twee maal knippert.

Stap 2.
Voer de snelcode ‘20’ met de toetsen 0 – 9 in. Het rode lampje op de afstandsbediening knippert twee keer en gaat daarna constant branden.

Stap 3.
Richt nu de afstandsbediening op je televisie. Druk op de knop ‘tv’ (linksboven) en houd deze ingedrukt TOTDAT de televisie uit springt (dit kan tussen de 5 en 40 seconden duren). Laat zodra de tv uit springt de knop DIRECT los! Dit omdat het juiste signaal dan gekoppeld wordt aan de afstandsbediening. Zodra je de tv knop loslaat knippert het rode lampje op de afstandsbediening twee keer.

Stap 4.
Je afstandsbediening is nu ingesteld. Controleer eerst of de afstandsbediening goed ingesteld is op je tv. Dit doe je door de volgende knoppen te controleren:
Zet eerst je tv-ontvanger aan. Druk op de knop tv (linksboven). Je tv moet nu weer aangaan.
Druk op de volume-knoppen / en de mute-knop. Het volume moet nu hoger, lager en geheel uitgaan.
Druk op de AV-knop. De tv verandert nu van input kanaal (bijvoorbeeld naar je spelcomputer of mediacentre). Druk (een aantal keer) op de AV-knop om terug te gaan naar tv-kijken.
SimonV
3 jaar geleden
Griffin
3 jaar geleden
@SimonV " bij een soortgelijke vraag in juli j.l. antwoordde je dit:
"Dat zou één van deze codes moeten zijn: 845, 852, 841, 846, 356"
SimonV
3 jaar geleden
Daar ging het om een ander model.
VS heeft van alles al geprobeerd. Ook deze codes neem ik aan.
Mijn antwoord geeft een noodoplossing.