Alleen de personen waar het om draait. Figuranten en/of passanten die toevallig door het beeld lopen uiteraard niet.
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Naar mijn idee lopen figuranten zelden tot nooit toevallig door het beeld. De regisseur zal ze speciaal hebben gevraagd door het beeld te lopen en daar worden ze meestal ook voor betaald. De kans dat ze toevallig door het beeld lopen, is dus heel klein. Passanten wordt niet om toestemming gevraagd: dat lijkt mij juist.