Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een jaar of 6/7 was er op tv een programma zoals d bachelor. Hoe heette deze serie en is het nog ergens te bekijken?

Het speelde zich af in zon grote villa, tropisch met zwembad. Het was allemaal in scène gezet. Iedereen wist dat behalve de hoofdpersoon. Er gebeurde ook allemaal gekke dingen maar het was gescript. Ik geloof dat er ook een jongen Kip heette, dat vond ik toen zo raar. Ik weet dat ik dat programma super leuk vond maar weet niet meer hoe het heet en of het nog ergens terug te kijken is. En of het daadwerkelijk zo leuk was als ik nu denk dat het wasz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
950
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee was niet de bachelor. Het gaat hierbij om een groep mensen, allemaal acteurs en er is 1 echte kandidaat die niet weet dat het fake is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Doet mij denken aan Mijn vieze vette vervelende verloofde (zie link): een vrouw moest aan haar familie wijsmaken dat ze ging trouwen met een lelijke, vieze, asociale kerel, maar hij was eigenlijk een acteur. Als haar familie erin trapte kon ze geld winnen. Bedoel je dat?

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb nog iets anders gevonden waarin een jongen zit die Kip heet: The Joe Schmo Show.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Joe_Schmo_Show
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaaaaaaaa thnx!!! Het is de Joe schmo show, heb het net opgezocht op YouTube, echt hilarisch! Was nog net zo leuk als ik dacht. Ga lekker vanmiddag die serie terugkijken. Dank je!!!

Andere antwoorden (2)

Misschien bedoel je; 'Who wants to marry a miljonaire'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is hem niet. Toch bedankt dat je helpt meedenken!
Komt mij bekend voor
Paridise Hotel misschien??? ( volgens mij op Veronica)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding