Weet iemand in welke winkel een dvd box van de serie Scrubs kan halen? Of op voorraad hebben?

Ik vind Scrubs een geweldige serie en zou graag dvd box(en) hebben, en winkels willen weten die ze op voorraad hebben, hopelijk niet teveel gevraagd :$

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
<3 scrubs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Het beste antwoord

Bij mij in het winkelcentrum heeft de van Leest hem altijd wel liggen tussen de series, misschien bij jou ook wel? en wie weet als het een beetje een grote van leest is, is er wel een box met meerdere seizoenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij hebben we geen van Leest in Apeldoorn, maar bedankt voor je reactie! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We hebben een van Leest in Apeldoorn, ik ga morgen kijken! Website is helaas gesloten...

Andere antwoorden (4)

Bol.com heeft de serie verkocht. Ik weet niet of ze ze nu nog hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bestel nooit via internet, maar gaat dat dan via mijn rekening of kan ik betalen bij levering?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha!Die kan ik voor je beantwoorden.
Ik heb een account bij Bol.com.
Je kan niet bij levering betalen maar wel per acceptgiro of van je rekening afschrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah oke, ik had al op bol.com gekeken, en daar stond een box van seizoen 1-7, alleen wel €170,- en dat heb ik niet ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel €200, die 170 (180) was de bol.com adviesprijs
Ik zie ze altijd bij FreeRecordShop.
Kan haast niet missen!
Diverse seizoenen,dus je kan er genoeg halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx! Ik zal is kijken morgen :)
Mediamarkt ook wel :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Fame, zit in verschillende steden en is meestal ook iets goedkoper dan anderen.