Van wie waren die "goeiemoggel" reclames?

Wie weet dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier nog iets meer goeie moggel.
Goeiemoggel!!!!
Beste zakpenrelatie, Misschiem wist u het nog niest, maar wij van Vistransploft Willep de Vriep, zitten in een belangrijp tv-sprotje van een bekend teleklompbedrijf.
Bekijk hier geruspt ons tv-sponsje. Zelf zijn wij er aperots op. Het bekeerde teleplofbedrijf wilde allen maar even onze apdeling fimmelen. Verder hoepelden wij eikenlijk niks te doen. Gewoon doorgraan met het dagelijkse wekker. Waarom wij uitgeblozen zijn, is voor ons duf nog steeds een groot raapsel, maar we hebben ervan genoteld.
U hopenlok ook. Willep de Vriep, direpdeur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ha. Ik vond het ook wel humor dat ze het begrip dongel introduceren. Dat was echter wel een bestaand woord dat voor de reclame nauwelijks werd gebruikt. Nu kent iedereen het woord.

Het beste antwoord

De reclame is gemaakt voor de KPN.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het filmpje is gemaakt om reclame te maken voor mobiel mailen, wat makkelijker en minder foutgevoelig is dan SMS-en. Dit wordt geïllustreerd door de medewerkers die de SMS taal als normale taal zijn gaan gebruiken.

De reclame is bedacht door reclame bureau N=5 uit amsterdam.

Toegevoegd na 10 minuten:
Dus het antwoord op je vraag is eigenlijk N=5.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was me voor :-)

Andere antwoorden (3)

Dat was van de KPN
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was reclame voor KPN. Zie de link hieronder voor wat video's van de reclamefilmpjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van de KPN

http://www.marketingfacts.nl/berichten/20080131_kpn_breidt_goeiemoggel_campagne_uit_met_online_game/

http://blog.adformatie.nl/index.php/entries/goeiemoggel/