Is er een reden waarom Knevel en Van den Brink nu met aparte gastpresentatoren de show presenteren?

Veronderstelde redenen graag bij reacties zetten! Ik ben heel benieuwd!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
Amadea
10 jaar geleden
Omdat het vakantietijd is, en ze voor de variatie daarom andere mensen eens de gelegenheid geven het woord te doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vakantietijd, plus dat het een prikkel voor de kijker kan zijn om te gaan kijken. 'Hoe gaat dat, wie zit er?'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik zie afwisselend de ene, en dan de andere presentator, met gast-presentatoren. Dus ze zijn niet (of één van hen) op vakantie! Bovendien duurt hun seizoen redelijk kort, dus je zou zeggen: om het optimale uit het programme te krijgen, bikkelen we die drie maanden maar even door! Hun grootste concurrenten, Pauw en Witteman, zitten er altijd samen.
Antoni
10 jaar geleden
Ja, ik vind het ook vreemd! Nemen ze een programma over van Pauw en Witteman, gaan ze een deel van die tijd op vakantie! Waarschijnlijk is pas laat besloten, dat ook dit jaar weer het programma Knevel en Van den Brink zou worden gemaakt. Anders hadden ze daar met hun vakantie(s) wel rekening mee kunnen houden.

Het beste antwoord

Zodat ook de presentatoren met vakantie kunnen. Op dit moment is Van den Brink op vakantie, dus presenteert Andries Knevel het programma met een gastpresentator zodat hij het niet alleen hoeft te doen.