Wanneer komt er altijd een herhaling op tv van 'Help! mijn man is klusser?'

Ik wil de aflevering van vorige donderdag 12-4-12 terug kijken, ik zag op het nieuws dat het mis ging, en dat wilde ik dus bekijken, maar wanneer komt de herhaling van die op tv??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Die is vanmiddag nog op tv geweest. Je kunt 'ma ook terugkijken op RTLXL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

komt niet meer, vanmiddag om 14.05 was de laatste herhaling op TV van deze aflevering. terugkijken op RTL XL is een mogelijkheid.

HMMIK wordt elke week uitgezonden op donderdag 20:30, vrijdag 14.05, enkele keer om zondag 19:00 RTL8
maar jouw aflevering helaas niet.