Dit staat voor Global Tibetan Professionals Network, een netwerkcommunity voor Tibetanen.

Daarnaast kan het - afhankelijk van de context - voor Grote Trekking Postcode Loterij staan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Jeroen van Koningsbrugge had volgens mij #GTPMJ op zijn shirt staan wat volgens hem stond voor Give the People More Joy.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik ga er vanuit dat je dit vraagt n.a.v het programma van RTL "Ik hou van Holland" van 31 december 2011. IN deze speciale uitzending hadden de captains #GTPN op hun shirts staan vanwege de postcode loterij.

Toegevoegd na 10 minuten:
In die uitzending werd ook steeds de postcodeloterijtrekking in beeld gebracht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal het het tweede wel zijn. Want het staat op het t-shirt van Jeroen en Guus bij 'ik hou van holland' bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor Som, was idd 'get the people more fun'!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je nog dronken roadrunner? Give the people more joy #gtpmj Met je give the people more fun xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*HIC*