Jongen gevaarlijk poltie boem schiet jongen dood, jongeren niet blij , boos. Vechten politie en jongeren, jongeren vuur gebouwen kapot.

Dit is wel een echte crashcursus moet ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een uitgebreide crashcursus ? :)
In Londen is het in de nacht van zaterdag op zondag tot rellen gekomen nadat de politie donderdag een man had doodgeschoten.

Tijdens de rellen in de wijk Tottenham zijn volgens de politie 26 agenten gewond geraakt. Meer dan 48 mensen zijn gearresteerd.

De onlusten duurden tot in de ochtend. Winkels, geldmachines en huizen werden geplunderd. Relschoppers stichtten op tal van plekken brand.

De rellen ontstonden nadat onder nog niet nader opgehelderde omstandigheden een 29-jarige man werd doodgeschoten door een agent. Honderden betogers kwamen zaterdag voor een politiebureau 'gerechtigheid' eisen.

Agenten die probeerden de orde te herstellen, werden met flessen en molotovcocktails bekogeld. Ook de brandweer werd aangevallen door veelal jonge betogers.

Hier wordt nu dus misbruik van gemaakt door sensatiebakken door nu te plunderen en te vernielen.

Zo is het een beetje begonnen dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merci, zit hier nog een geschiedkundig verhaal achter ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een allochtonen wijk die al een tijdje vinden dat de politie ze onjuist behandeld en dit was de druppel.Een zo lijkt het, onschuldige allochtone jongeman dood schieten .