Welke piano muziek was net te horen in levenslied?

De pianomuziek die je hoorde toen piet romer in de hijskraan zat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Kontakt opnemen met NCRV publieksservice. In Hilversum. Volgens mij heeft deze serie uitsluitend speciaal gecomponeerde muziek en is deze niet op CD verkrijgbaar.

Mocht de NCRV je niet kunnen of willen helpen. Even een reply sturen. Dan zoek ik het telefoonnummer van de producent voor je op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dikke kans dat het stock muziek is. Rechten vrij te gebruiken.
Anders een productie van de makers?