Worden in Amerika drollen gecensureerd op TV?

Nee, ik word niet geïnspireerd door de iPhone vragen, maar ik zag zojuist de film 'Envy' en daar viel me op dat in een fictionele TV reclamespot faeces gecensureerd waren...
Is dit gebruikelijk in Amerika?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Bij southpark komt het gewoon in beeld, maar dat is dan getekend!
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, ik ken de afleveringen stuk voor stuk...
En wat dacht je van Mr. Hankey? Maar ik bedoelde toch wel "echte" poep...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol southpark bestaat voor 40 % uit crap.( getekend dan wel he :))