De serie Nikita en Arrow is aanstaande zondag niet op TV. Eenmalig of voorgoed?

Er is dus een of ander live race programma op TV.

Ik vroeg het me af omdat deze 2 programma's mijn zondagavond se bezigheden zijn.

Nikita is dacht bijna afgelopen maar als het goed is zijn er nog 2 of 3 afleveringen en Arrow is volgens mij nog helemaal niet afgelopen.

Weet iemand of dit eenmalig is of voorgoed en of de serie's dan ergens anders te zien zijn.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Dit is alleen deze week, aangezien de Grand Prix van Canada dan is. Je hebt wel eens speciale gelegenheden waar ze een programma niet uitzenden, omdat ze dan lagere kijkcijfers hebben. Dit is ook gedaan met de release van de vorige aflevering van Game of Thrones, omdat er in Amerika een feestdag was hebben ze die gewoon een week uitgesteld. Het gaat allemaal om kijkcijfers en geld natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan hooguit nog twee keer voorkomen dit jaar. Deze Formule 1 race was een (1) van de drie -van 19 in totaal- die Veronica live uitzond. Later in het jaar, denk aan oktober en november (weet niet de exacte data) zijn er nog twee live races die Veronica uitzend. Te weten de Grand Prix van Amerika en Brazilie. Voor data kan ik je doorverwijzen naar deze bron: zie onderstaand...

Toegevoegd na 2 minuten:
Amerika: 17 november en Brazilie op 24 november.
Of er tegen die tijd nog Nikita en Arrows op te zien zijn, is mij onbekend.

Toegevoegd na 59 minuten:
De series die je zondagavond had willen kijken zenden ze hoogstwaarschijnlijk gewoon volgende week uit. Niet dat ze deze afleveringen overslaan, maar een week vertraging wordt je wel mee geconfronteerd.