muziekje tv-makelaar

Ik zag net een stukje van tv-makelaar en er was een muziekje waarvan ik de titel wil weten. Ik bedoel niet dat standaard beginnummer, maar wel iets wat ik vaker gehoord heb in hetzelfde programma. Volgens mij wordt het meestal afgespeeld als ze een huis 'introduceren.' Het is een beetje klassiek en het lijkt me ook wel goed als filmmuziek. Je hoort een vrouw vrij hoog 'oe hoe hoe, oe hoe hoe enz.' zingen (ja ik weet het; lekker duidelijk:). Weet iemand welk nummer ik bedoel en hoe het heet? Veel meer info kan ik denk ik niet geven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Het beste antwoord

Ik denk dat je het liedje bedoelt, in onderstaande filmpje.
Ik herken het liedje, omdat ik de intro van de piano meen te herkennen. Maar ik weet de titel niet, en die is ook nauwelijks te achterhalen, omdat het fragment zó kort is en er veel te veel doorheen wordt gepraat. Bovendien schakelen ze al snel weer over op andere muziek.

Als je het per se wilt weten, dan zou je deze vraag kunnen stellen, in de ruimte onder het fimpje op YouTube.

Ook kun je het volgende doen:
Op onderstaande site
http://www.rtl.nl/programma/tvmakelaar/home/leadermuziek.xml

is dit te lezen:

"Een nieuw seizoen betekent ook: nieuwe muziek! Hier kun je de nieuwe muziek van de TV Makelaar downloaden. Klik op een van de onderstaande links. Kosten zijn: 1,30 euro, te betalen via een 0909 nummer dat je te zien krijgt als je op een van de links klikt. Daarvoor mag je alle 22 bestanden downloaden en heb je een licentie om elk bestand 1 keer op CD te branden."

Als je er 1,30 Euro voor over hebt, heb je alle muziek van de TV makelaar (22 nummers) en mogelijk staat dan de titel ook in de file-naam. Zo niet, dan wordt het in ieder geval veel makkelijker om de titel op te sporen omdat je dan het complete liedje hebt. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het gevonden!! http://www.rtl.nl/xl/#/u/f5ae5d2f-8c8d-3037-9a79-6546622d9aaf/ Ga naar deze link (niet met google chrome) en spoel dan door naar 5:54.
Maar ook hier wordt er doorheen gepraat, dus de titel is lastig te bepalen... Nog bedankt voor je antwoord trouwens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan! Ik heb het beluisterd. Schitterende muziek, jammer dat er zo doorheen gekletst wordt. Volgens mij is het iets van Debussy of Mossorgsky. Een soort vocale bewerking zonder tekst, van een klassiek stukje muziek.
Als je het te weten komt, laat het mij ook weten svp :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zal ik doen! Heb inmiddels al opnieuw de vraag gesteld met de link erbij. Misschien dat iemand het nu herkent...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik laat het weten zodra ik de titel weet!

Andere antwoorden (1)

is het dat klassieke stukje of dat gitaar stukje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klassieke stukje. (volgens mij komt er geen gitaar in voor).