Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hebben Belgische TV zenders als Canvas zoiets al Uitzending Gemist?

Er is momenteel een serie op Canvas over tijger waarvan ik de eerste aflevering heb gezien, maar de tweede gemist heb. Ik wil die alsnog zien maar kan niks vinden op internet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ooit gemist: Het aanbod

Het beste van vroeger tot nu op je digitale tv

De programma’s van één, Canvas en Ketnet van de voorbije week en toppers van vroeger vind je in Ooit gemist. Je hoeft helemaal geen abonnement te hebben om programma’s op te vragen met de Ooit gemist service. Je betaalt gewoon per bestelling.

Heb je een uitzending gemist van de voorbije week dan ga je in het basismenu van Ooit gemist naar Voorbije week en kies je het gewenste programma. Zoek je programma’s die meer dan een week geleden op tv werden uitgezonden dan ga je naar Ooit gemist A-Z en zoek je het programma of de serie naar keuze. Je betaalt een bedrag per uitzending die je bekijkt.

Net gemist is een abonnementsformule en biedt programma’s van de voorbije 7 dagen aan.
>> meer info over Net Gemist
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Canvas is een heel fijne zender, en ook niet zo betweterig en arrogant als de zenders die ze in Holland hebben. Ze hebben een gelijksoortige mogelijkheid als Uitzending gemist, maar ik kom nu even niet op de naam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist, hieronder wordt het al aangegeven. De programma's van Canvas herbekijk je via Canvas.be
Daarvoor moet betaald worden. Voor zover ik weet, kan dat alleen maar als je in Belgie woont.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben zoiets dat volgens mij heet "ooitgemist" maar na enig zoekwerk kwam ik alleen tot highlights en nieuwsuitzendingen die te herbekijken zijn.
Houd er wel rekening mee dat vanwege rechten bepaalde programma's niet vanaf niet-belgische ip-adressen niet te zien zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, maar dat kost geld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding