De show is 25 jaar lang op de buis te zien geweest en in totaal zijn er tussen 1986 en 2011 in totaal 4.561 afleveringen uitgezonden.

Dit blijkt uit onderstaande informatie (zie link)

As of 2011, it was one of the longest-running daytime television talk shows in the United States and in television history, having run nationally since September 8, 1986 for 25 seasons and 4,561 episodes. The show entered its 25th and final season on September 13, 2010, and its final episode aired on May 25, 2011.[4][5][6]

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, 2 keer in totaal in 1 zin, maar het aantal klopt wel. Sinds mei dit jaar is ze gestopt dus er komen er (eventuele comebacks en eenmalige shows uitgezonderd) niet meer bij.