ik heb mijn laptop via hdmi aangesloten op mijn lcd televisie maar heb geen beeld enkel geluid ,kan er iemand zeggen wat de oorzaak zou zijn

de lcd is nieuw en laptop 1 jaar oud en ik weet niet wat de reden is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Als je en HDMI aansluiting op je tv hebt (en dat zal wel anders kan je m er niet opzetten) heb je ook een optie om hem op HDMI te zetten net als SCART. Als je dit hebt gedaan en het werkt nog steeds niet moet je kijken of er op je TV een instelling staat HDMI apparaat detecteren. Werkt dit ook nog steeds niet staat je laptop misschien niet op HDMI output en moet je deze op HDMI zetten.

Mocht al deze dingen niet helpen probeer je laptop dan eens zonder HDMI kabel aan te sluiten en kijk dan of je wel beeld hebt want het kan zijn dat je kabel kapot is, of dat je op je laptop een programma moet instaleren die deze functie ondersteunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk moet de T.V handmatig overgeschakeld
worden op extern.
Kijk in de beschrijving van de T.V hoe je dat moet doen.