Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom stappen de Dukes of Hazzard door het raam de auto in?

Ik zat gisteren de Dukes te kijken en ik zag ze door het raam de auto in- en uitstappen. Ik zie gewoon deurknoppen op de deur zitten. Wat is de reden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gevonden op de Engelse Wiki.

"Since it was built as a race car, the windows were always open, a rollbar was installed, and the doors were welded shut."

Vertaling:
Omdat de auto als racewagen gebouwd was, waren de ramen altijd open, werd er een roll-bar geinstalleerd en werden de deuren dicht gelast.

Als de deuren dicht gelast zijn kan je alleen maar door het raam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaaf ; wist ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij krijg je voor dit antwoord 11 punten. 1 bij de vraag en 10 voor het beste antwoord. Dank je wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan, wist het zelf ook niet! Weer wat geleerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed gevonden, beemertje +1

Andere antwoorden (3)

Dat is toch harstikke stoer!?

Serieus: Ik denk dat dat de enige reden is. Natuurlijk lijkt het ook alsof je zo sneller weg komt. En wellicht is dat ook zo als je geoefend bent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen reden ; dat is gewoon 'cool' ofzo....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De 'General Lee' wordt in die serie nogal mishandeld, misschien is het verhaal dat hij zo mishandeld is dat de portieren niet meer werken. Dus slinger je jezelf als stoeren vent via het raampje naar binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding