Tina Fey is een Amerikaanse actrice, comedienne.
Verder is het niet te vertalen met geen enkele van de 38 talen die voorhanden zijn op Bing Translator.
Kan u misschien eens opgeven waar u dit vandaan haalt.
Het artikel of een stukje tekst of de context waarin het voorkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je het wilt tekenen in de app Draw Something. Wat overigens een heel leuk spel is!

Zoals al aangegeven is Tina Fey een actrice. Als ik het zou moeten tekenen zou ik een meisje tekenen en er bij schrijven '30 rock'. Dit is de serie die ze zelf gemaakt heeft en waarin ze ook zelf speelt.