hoe heet (jeugsderie)? er was vroeger (kom uit '83) een serie waarbij je aan het eind (volgens mij) een soort katachtige zag. Hoe heet deze serie?

het gaat (volgens mij) om een tekenfilm, maar volgens iemand anders zou het fragment van de katachtige die op het eind aan een soort buro zit en je van de achterkant ziet, ook een niet-tekenfilm kunne zijn (dit lijkt mij stug). Het kan trouwens ook niet een kat zijn maar heel wat anders. Het is in ieder geval een gemene baas die tegen de helden van de serie is. Nogmaals je ziet alleen de achterkant van een personage in soort silhouet vorm een pijp roken ofzo en dan grinniken om vervolgens iets te melden van: deze keer hadden ze mazzel maar de volgende keer gaan ze eraan..iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Inspector Gadget.

Toegevoegd na 3 minuten:
Plaatje laat niet echt :(
De 5e als je op de link klikt, de baas heet Dr.Claw