Timon Oosterhof, staat ook gewoon in de url die de antwoorder boven mij stuurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Nee, dat is de naam van de schrijver van dat blog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat staat er hier dan, bij werk en opleiding? http://www.facebook.com/timon.oosterhof Kakhiel - directeur - oktober 2010 tot op heden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En boven het blog staat:
door Jens d'Hondt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een mop, je hebt helemaal gelijk molly want bij andere blogs staat OOK de naam over wie het gaat, bijv hier: http://nazomergasten.blogspot.nl/2012/04/eva-mouton.html plusje van mij.

Andere antwoorden (1)

Hij wil anoniem blijven. Zijn echte naam is niet bekend, en kan dus ook niet op Goeie Vraag vermeld worden al zou iemand dat toevallig weten.
Kakhiel is 26 jaar oud, geboren en opgegroeid in Zevenaar en tegenwoordig woonachtig in Den Haag. Hij werkt als conceptenbedenker/copywriter bij een reclamebureau in Amsterdam.
Toen hij 12 was ging hij met een vriendje Voetbal Internationals (een Nederlands voetbaltijdschrift) doorbladeren op zoek naar actiefoto’s van voetballers met een komische gelaatsuitdrukking. Ze gingen elk in een andere hoek van de kamer zitten en de foto’s uitknippen. Als ze klaar waren lieten ze de oogst aan elkaar zien en hadden er enorm plezier om. In zekere zin is Kakhiel dit blijven doen, alleen zet hij er nu teksten bij. Daar begon hij mee in 2005. Op een hiphop forum kwam hij een thread tegen waarin iedereen werd opgeroepen om foto’s met grappige bijschriften te posten. Anderen bleken zijn bijdragen bijzonder leuk te vinden en vroegen om steeds meer.
Amadea