Wat is het beste programma om muziek mee te downloaden?

Het liefst een gratis programma, zonder al te veel geklooi, gewoon simpel in gebruik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Met nieuwsgroepen. Zijn ook goed geschikt voor het downloaden van films en software enzo. Maar ook qua muziek kan je volledige cd's downloaden. alle hitzone's dance smashes enzevoort. Het is alleen niet zo simpel als limewire maar de cd's hebben wel betere kwaliteit dan die ruizende liedjes van limewire.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwsgroepen? Wat zijn dat?

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Limewire is een goed programma inderdaad.

Als je met Torrents wilt gaan werken, kan je goed Vuze nemen. Daar kan ik zelfs mee overweg :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
limewire kan inderdaad, echter deze brengt nogal wat spam en virussen met zich mee, je weet zo niet precies wat je echt binnenhaalt, wil je bv een kinderfilm downloaden krijg je bv een actiefilm of volwassen 18+ film ineens in je downloadmap, of erger nog virussen..

ik download via een forum op een besloten website, dit is allemaal 100% gecontroleerd en virus en spamvrij