Is er ook een volledige versie van Walking In The Air door Vajèn van den Bosch?

En zo ja, waar kan ik dat kopen ?
Ik heb al gezocht op YouTube, maar daar vind ik alleen het 1 minuut durende fragment wat momenteel in het campagnefilmpje van het WNF wordt gebruikt. In de iTunes Store staan allerlei uitvoeringen door andere artiesten, maar die vind ik niet mooi.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
2.7K

Het beste antwoord

Nee. Het is deels ingezongen voor de WNF-reclame. Het lied is afkomstig uit de film De Snowman. Daar wordt het gezongen door een Britse jongenssopraan (treble). Daarna heeft de jongenssopraan Aled Jones (de huidige presentator van BBC programma Songs of Praise) het ingezongen. Die versie is destijds het meest populair geworden en kun je volledig beluisteren op:
http://www.youtube.com/watch?v=wQt6NmOKzYw

Toegevoegd na 5 minuten:
Voor de volledigheid ook nog even de filmversie:
http://www.youtube.com/watch?v=SuzLlOSJTKg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel!
Hè.. wat jammer nou.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+10