Kent iemand een liedje ''When you looking at me'' of zo, waarin komt ''Tell-me-what-you-see, when you look at me'' ofzoiets.

LINK PLZ

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Christina Milian-When You Look At Me
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de liedje die ik wil!

Andere antwoorden (5)

yo, yo, misschien this shit rechtstreeks uit de Getto...(vind de andere leuker hoor, die van die dame)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet soundhound app downloaden daar kun je een liedje neurieën en dat geeft hij aan welk liedje het is.
Tis gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Als jij die app blijkbaar hebt, dan help je de vraagsteller aan een antwoord door het voor hem of haar op te zoeken en de zanger en titel te vermelden. Dit is geen antwoord, maar slechts een reactie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Beatles - Tell me what you see
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
when i look at you - emalkay